RegioBank is voor de vijfde keer verkozen tot de klantvriendelijkste bank van Nederland. Ook in 2017, 2019, 2020 en 2021 won RegioBank deze prijs.
We zijn groot en voelen klein
Hoe mooi is het om deze prijs te winnen. Een prijs die we dankzij de stem van onze klanten hebben gekregen. Zij vinden het heel fijn dat we in de buurt zitten. En dat we ze vriendelijk begroeten, met hun naam of voornaam. Want wij kennen onze klanten echt. Beste klanten, heel veel dank voor de erkenning!
Over het onderzoek
Voor de overall verkiezing van het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland kunnen organisaties zich niet aanmelden of hun klanten laten stemmen. Ieder groot, landelijk bedrijf in Nederland doet automatisch mee. De winnaar wordt bepaald op basis van onafhankelijk continu online onderzoek onder Nederlandse consumenten dat al sinds 2007 wordt uitgevoerd door onderzoeksbureau MarketResponse. Bij deze 15e editie heeft MarketResponse 57.212 beoordelingen van 315 bedrijven verzameld.
Meer over RegioBank
RegioBank is al ruim 100 jaar actief in de buurt. In dorpen en kleine steden zijn de Zelfstandig Adviseurs van RegioBank een vertrouwd gezicht. Zij kennen hun klanten en weten hoe belangrijk een leefbare buurt is waar iedereen zich thuis voelt: bewoners, ondernemers, verenigingen en stichtingen. Om het buurtgevoel te vergroten steunt RegioBank samen met het Oranje Fonds lokale projecten. En regelt de klant zijn bankzaken gewoon in de buurt. Dat is RegioBank, de buurtzame bank.
Ben jij ook geïnteresseerd, neem dan snel contact met ons op voor een gesprek. De koffie staat klaar.