RegioBank krijgt van haar klanten weer de hoogste rapportcijfers. Dit blijkt uit het jaarlijkse onderzoek van de Consumentenbond onder ruim 14.000 consumenten. In 2018 en 2017 stond RegioBank ook al bovenaan.

Op alle onderzoeksgebieden scoort RegioBank het hoogste cijfer. RegioBank krijgt als algemeen cijfer een 9,3, voor service een 8,8 en voor Internet en Mobiel Bankieren een 8,7. Het onderzoek werd gehouden onder 14.000 klanten. De onderzoeksresultaten zijn gepubliceerd op de website van de Consumentenbond.

Persoonlijk contact wordt gewaardeerd
‘Het is een uitslag om trots op te zijn’, zegt Ingrid Kremer, adviseur verzekeringen & bankzaken bij Paffen+. ‘De beste worden is al heel mooi, maar de beste blijven is nog vele malen mooier. Zulke hoge cijfers zijn natuurlijk een prachtig compliment. Dat onze klanten onze persoonlijk contact en service zo hoog waarderen, is een bewijs dat onze klanten bankieren met de menselijke maat enorm waarderen.’

Ook toe aan een nieuwe bank?
Ben je ook niet meer tevreden met je bank? Neem vandaag nog contact met ons op voor het maken van een afspraak met Ingrid Kremer of Chantal Cardinale. Zij vertellen je graag wat RegioBank voor jou kan betekenen.

Heb je een vraag of wil je meer informatie?