RegioBank krijgt van haar klanten weer de hoogste rapportcijfers. Dit blijkt uit het jaarlijkse onderzoek van de Consumentenbond onder ruim 14.000 consumenten. In 2018 en 2017 stond RegioBank ook al bovenaan.

Op alle onderzoeksgebieden scoort RegioBank het hoogste cijfer. RegioBank krijgt als algemeen cijfer een 9,3, voor service een 8,8 en voor Internet en Mobiel Bankieren een 8,7. Het onderzoek werd gehouden onder 14.000 klanten. De onderzoeksresultaten zijn gepubliceerd op de website van de Consumentenbond.

‘Het is een uitslag om trots op te zijn’, zegt Ingrid Kremer, adviseur verzekeringen en bankzaken bij Paffen+. ‘De beste worden is al heel mooi, maar de beste blijven is nog vele malen mooier. Zulke hoge cijfers zijn natuurlijk een prachtig compliment. Dat onze klanten onze service zo hoog waarderen, is een bewijs dat onze klanten bankieren met de menselijke maat enorm waarderen.’

Met ruim 500 Zelfstandig Adviseurs van RegioBank door heel Nederland, is RegioBank altijd in de buurt. Een kantoor waar u gemakkelijk binnenwandelt en te maken heeft met een vast contactpersoon.

Graag vertellen wij jou hoe wij aan deze mooie rapportcijfers komen. Neem contact met ons op voor een afspraak. De koffie staat klaar.