Vanaf 1 oktober 2019 is de nieuwe website van Paffen+ online. Met de nieuwe website kunnen we onze klanten veel beter op de hoogte houden van actualiteiten op gebied van verzekeringen en andere onderwerpen op gebied van persoonlijke financiële zaken. Daarnaast geeft de nieuwe website een beter en completer beeld van ons kantoor. Niet alleen van onze diensten, maar vooral ook over de mensen achter Paffen+.  

Bij de ontwikkeling van de site golden twee belangrijke uitgangspunten. In de eerste plaats moest het bedrijf Paffen+ goed gepresenteerd worden. ‘Ik vind het belangrijk dat nieuwe klanten, maar ook bestaande klanten, snel een beeld krijgen van Paffen+. De bezoeker moet in één opslag kunnen zien wat Paffen+ doet en met welke mensen ze te maken hebben’, aldus Igor Paffen, directeur van Paffen+. ‘Als je als bedrijf in het midden- en kleinbedrijf roept dat je persoonlijk contact belangrijk vindt, dan moet je er ook voor zorgen dat je je mensen online goed presenteert. Bij veel bedrijven oogt de website erg onpersoonlijk. Dat is iets wat wij nadrukkelijk anders hebben willen doen’, aldus Igor Paffen.

Het tweede uitgangspunt bij de ontwikkeling was dat de site een logisch geheel moest vormen met onze social media kanalen op Facebook en LinkedIn. We wilden graag een platform waarmee we onze klanten snel en doeltreffend kunnen voorzien van relevante actualiteiten op financieel gebied. Facebook en LinkedIn zijn uitermate geschikt om klanten snel te informeren. Wanneer iemand meer wil weten over een bepaald onderwerp, kan hij of zij doorklikken naar onze website voor meer diepgaande informatie.

Met de nieuwe site hebben we onze zichtbaarheid verbeterd en zijn we klaar voor de toekomst. We nodigen je graag uit om eens een kijkje te nemen. Heb je vragen, dan kun je contact met ons opnemen. We helpen je graag verder.